We zijn een klein, modern, zeer geautomatiseerd kantoor met meer dan 25 jaar werkervaring, (sedert 1986). Het kantoor zelf is opgericht op 1 januari 1990. Hechten veel waarde aan praktische, moderne automatisering
U kunt daardoor via het Internet uw boekhouding en uw eigen (cliƫnt)dossier raadplegen. Waarborgen kwaliteit en kennis door ons lidmaatschap van de NOAB, Register Belastingadviseurs en NOVEX.
Wij stellen de ondernemer c.q. onderneming centraal en niet de administratieve noodzakelijke verplichtingen door bedrijfsvoering of overheid opgelegd. Persoonlijkheid van de ondernemer of directie bepaalt in eerste instantie het gezicht en de behoeften aan diensten van de onderneming. Dat vinden wij dus belangrijk en daar hebben wij "oog voor".
We maken graag een afspraak voor een vrijblijvend persoonlijk gesprek.
We bespreken dan uw wensen voor wat betreft het werk dat u wilt uitbesteden en wat u zelf kunt en wilt doen. En op basis van het gesprek sturen wij u een offerte waarbij wij een vaste prijs per boekjaar afspreken en welke werkzaamheden in deze prijs zijn opgenomen. U kunt ook kiezen voor een tarief per uur, zodat u uitsluitend per opdracht of tijdseenheid een declaratie krijgt. Accepteert u de offerte dan wordt deze schriftelijk bevestigd en ondertekend door u en ons. Bij een vaste prijsafspraak wordt er maandelijks automatisch een termijn door ons.