D&P administratie is opgericht in 1988 en is geheel gericht op het midden- en kleinbedrijf.
Persoonlijke aanpak is ons motto. Onze kantoordeuren staan altijd voor u open. U kunt binnenlopen zonder afspraak.
Even bijkletsen of overleg plegen over de zaken die u bezighouden. Gaat het niet zo goed met de zaak? Of net wel en wilt u over andere mogelijkheden praten? Overweegt u een auto aan te schaffen of andere investeringen te doen. Moet die auto nou net wel of net niet op de zaak komen? Hoe wordt de financiering geregeld? En wat is fiscaal het meest aantrekkelijk?
Welke arbeidsovereenkomst sluit u met uw personeel? Wat zijn het passende salaris en arbeidsvoorwaarden? Wat doet u als er problemen met het personeel zijn?
Veel vragen waar we graag met u over van gedachten willen wisselen, u terzijde willen staan en werk van u overnemen. En dat zonder duur te doen.
Als wij in de loop van het jaar zien dat het nodig is om ontwikkelingen met u te bespreken, dan nemen we uit onszelf contact met u op. Er is niets zo vervelend als u na afloop van het jaar te komen vertellen dat u veel belasting moet nabetalen. Dat houden we dus liever in de loop van het jaar voor u in de gaten.
Wilt u zelf wat meer administratief werk verrichten? Geen probleem. U kunt op onze server inloggen om uw eigen gegevens te verwerken. We kunnen altijd met u meekijken als u vragen heeft.
Onze kennis sluit precies aan bij hetgeen u nodig heeft. U betaalt niet voor dure kennis waarvan u toch nooit gebruik maakt. U krijgt speciaal de kennis die op de omvang van uw onderneming is gericht.