Bureau voor Administraties, Belastingzaken en Computerservice is een op 1 februari 1984 opgericht en legt zich toe op het behartigen van alle administratieve zaken van ondernemers en vennootschappen.
Onze klantenkring bestaat uit een grote verscheidenheid aan grotendeels MKB-ondernemers met ieder zijn of haar specifieke eigenschappen en wensen. Ook met de ondersteuning van starters hebben wij ruime ervaring.
Wij hechten grote waarde aan een persoonlijke benadering van onze cliënten en relaties en streven het full-service concept na binnen onze dienstverlening. Dit betekent dat wij in principe de volledige administratie kunnen verzorgen. Wij zullen in goed overleg met de klant bespreken welke mate van begeleiding noodzakelijk is.
Het kleine team van ons kantoor is al lange tijd bij elkaar en daardoor goed op elkaar ingespeeld. Door constante (bij-)scholing spelen wij in op de vele ontwikkelingen binnen ons vakgebied.
Bureau ABC is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB),om door bundeling en uitwisseling van praktijkervaring en kennis, de ontwikkelingen optimaal te benutten.
NOAB-kantoren zijn zelf ondernemer en spreken daardoor dezelfde taal als de ondernemers in het midden- en kleinbedrijf. De scholingseisen binnen NOAB waarborgen de vakkundigheid van de aangesloten kantoren. Indien nodig kan men terugvallen op de gespecialiseerde vakkennis van de NOAB Adviesgroep. In deze groep werken accountants, fiscalisten, advocaten en notarissen.
Onze diensten:
- Hulp ten behoeve van ”starters”
- Inrichten en verwerken van administraties
- Controleren van door uzelf gevoerde administraties
- Inrichten en verzorgen van loonadministraties
- Verzorgen van aangiften en omzet-, loon-, inkomsten en vennootschapsbelasting
- Het samenstellen van jaarrekeningen en publicatiestukken
- Opstellen van prognoses en diverse overzichten