Administratiekantoor Nijenhuis vof is sinds jaren op Ameland actief.
Voor een betaalbare en vertrouwde verwerking van uw administratie.
Zowel starters als reeds bestaande bedrijven kunnen bij ons terecht.
Wij kunnen uw administratie verzorgen en de schakel zijn tussen uw bedrijf en uw accountant.
Voor wie werken wij?
- horeca
- bouwbedrijven
- schoonmaakbranche
- detailhandel
- ZZP-ers
- verhuurbedrijven
- recreatie-ondernemers
- makelaars
- reclamebureau's
- evenementenbureau's
- jachthavens
Wat kunnen wij voor u doen?
Wij kunnen voor u verzorgen:
- kas-administratie
- bank-administratie
- debiteuren-administratie
- crediteuren-administratie
- fakturering
- btw-administratie
- aanvoer van lonen en belastingen naar uw accountant
- aanleveren van cijfers naar uw accountant
Maar als u zelf een deel van de administratie doet is dat ook geen probleem.
Hoe werken wij?
Wij kunnen de administratie bij u op het bedrijf verzorgen of voor u op ons kantoor.
Wij werken met het programma Omegon/Unit 4 welke een goede uitwisseling met de accountant garandeert en snel inzage geeft in uw cijfers.
Door optimale digitale inlezing en uitwisseling via internet bespaart u hiermee op uw accountantskosten.
Afhankelijk van uw wensen en de frequentie van uw aangifte omzetbelasting kan de administratie per week, per maand, per kwartaal of per jaar verzorgd worden.
Accountants:
Wij werken oa samen met:
- ACERA accountants (Heerenveen)
- ACCON AVM accountants (Leeuwarden/Ameland)
- BuroTwa (Ameland/Burgum)
- Van Wieren Vellinga & Baukema accountants (Leeuwarden/Ameland)
- Meeuwsen Ten Hoopen accountants (Bussum).
Maar als u reeds een goede relatie met uw eigen accountant hebt:
wij kunnen deze relatie tussen u en uw accountant voortzetten.
Wilt u meer informatie? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Ons telefoonnummer: 0519-543535
Mobiel: 06-53 33 49 98
email: jh.nijenhuis@knid.nl
fax: 084-728 3069