Voorthuysen & Blankers Administratiewinkel is een zelfstandig opererend administratiekantoor voor midden- en kleinbedrijf waar persoonlijke benadering en aandacht voor uw individuele wensen centraal staat. Onder onze klanten bevinden zich ondermeer franchisenemers, dienstverlenende bedrijven, detailhandelaars en paramedici.
Als ondernemer dient u volgens de wet uw boekhouding volgens goed koopmansgebruik bij te houden. Naast de boekhouding kunnen ook aspecten voorkomen als belastingaangiften, loonadministratie, jaarrekeningen en het voeren correspondentie. Deze regulieren werkzaamheden kunnen wij verrichten voor BV’s en hun Directeur-grootaandeelhouders, voor IB-ondernemers en voor particulieren.
Wij werken via internet met een administratie softwarepakket van Twinfield waardoor, indien gewenst, het mogelijk is dat uzelf bepaalde werkzaamheden uitvoert middels uw eigen inlogcode. Dit maakt het voor u overbodig dure software pakketten inclusief onderhoud en upgrades aan te schaffen.
Onze dienstverlening omvat een breed scala van diensten waaronder:
Geautomatiseerd verwerken van financiële en salarisadministraties
Tussentijdse rapportages en samenstellen van jaarrekeningen
Aangifte loonbelasting
Aangifte omzetbelasting
Aangifte inkomstenbelasting
Aangifte vennootschapsbelasting
Tevens zijn wij in het bezit van software om voor paramedici te kunnen declareren middels het softwarepakket Fysior. Wij beschikken over een eigen AGB-code waarmee wij via Vecozo de declaraties kunnen aanleveren en afhandelen met de zorgverzekeraars.
Wij kunnen ervoor zorgdragen dat u tegen een aantrekkelijk bedrag uw administratie volledig op orde heeft aangezien wij zorgvuldig omgaan met onze eigen uitgaven zodat ook wij niet voor verassingen komen te staan.