Regtien Administratie & Advies is een professioneel en persoonlijk Administratiekantoor. Betrouwbaar, toegankelijk en een hoge mate van klantgerichtheid. Beschrijvingen die kort en kernachtig de werk- en handelswijze van ons kantoor typeren.
Sinds 1988 nemen wij de meest voorkomende financiƫle en fiscale zaken uit handen. Dit geldt voor veel bedrijven uit het MKB, instellingen uit de non-profit sector als ook beoefenaren van het vrije beroep en particulieren.
Met onze klanten hebben we vaak een lange relatie sinds onze oprichting in het jaar 1988. Maar ook steeds meer jonge en startende bedrijven kiezen voor onze dienstverlening.
Persoonlijk contact vinden we vanzelfsprekend.
Regtien Administratie & Advies is een dynamisch en modern kantoor dat is opgericht in het jaar 1988 en wordt geleid door de eigenaren Kees de Dreu en Jasper Regtien.
Beide hebben door hun ervaring en opleiding hun sporen in de financiƫle- en boekhoudkundige wereld ruimschoots verdiend. Met name op de vakgebieden administratie, belastingadvies en salarisadministratie.
Voorts wordt er samengewerkt met gekwalificeerde medewerkers.
Onze kennis wordt op peil gehouden door voortdurend opleidingen en cursussen te volgen.
Visie
Onze visie is onze klanten uit te laten blinken waar ze goed in zijn. Dat doen we door op professionele wijze hun administratieve en fiscale zorgen uit handen te nemen en hun te informeren over de risico's en wijzigingen in wet- en regelgeving