Vrijwel elke ondernemer heeft met de alsmaar veranderende belastingwetgeving en ontwikkelingen op het gebied van financiële wet- en regelgeving te maken.
Sokolowski & Klaassens Administratiekantoor neemt u deze zorgen uit handen.
Door alle administratieve, boekhoudkundige en belastingtechnische zaken in samenwerking optimaal te verzorgen kunt u zich volledig concentreren op uw onderneming.
Al bijna zeven decennia lang houden wij ons bezig met de behandeling van financiële en fiscale zaken van het midden- en kleinbedrijf en van particulieren.
Als klein maar ervaren kantoor profileren we ons door een grote betrokkenheid met onze klanten. Meestal kennen we hen al heel lang en daardoor spreken we de taal van de ondernemer. Het persoonlijk contact is heel belangrijk omdat wij toch vaak worden gezien als de vertrouwenspersoon voor de klant.
U kunt bij ons o.a. terecht voor:
Financiële administratie:
- het verzorgen van de financiële administratie
- het samenstellen van de jaarrekening inclusief de daarbij behorende toelichtingen en bijlagen
- het opmaken van tussentijdse overzichten en prognoses
Loonadministratie:
- het maandelijks verstrekken van een loonslip
- het verstrekken van de jaaropgaven
- de maandelijkse aangiften loonheffingen
- het opstellen van arbeidsovereenkomsten
- correspondentie met de belastingdienst, arbodienst, verzekeraars etc.
Belastingaangiften:
- het verzorgen van de (elektronische) aangifte omzetbelasting
- het opstellen van de winstaangifte, aangifte inkomstenbelasting/premies volksverzekeringen, aangifte
vennootschapsbelasting en aangifte dividendbelasting
- het verzorgen van de belastingaangifte voor particulieren
Overige diensten:
- het verrichten van de benodigde advieswerkzaamheden die in het kader van de onderneming van belang
zijn.